יו"ר הקואליציה לח"כים ה'סוררים': "קוראת להרגעת הרוחות"

אבי רבינא No Comments on יו"ר הקואליציה לח"כים ה'סוררים': "קוראת להרגעת הרוחות"

יו"ר הקואליציה כתבה לחברי הכנסת המתנגדים לרפורמת החקלאות: "אני קוראת לכל הצדדים, לחדול מהצבת אולטימטומים והתניות העלולות לפגוע בסדר היום התקין של בית המחוקקים"

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הקואליציה, עידית סילמן פנתה לחברי הקואליציה שמתכוונים למרוד על רקע הרפורמה בחקלאות וקראה להם להגיע להידברות ולהבנות.

במכתב ששלחה הבוקר (שני) סילמן לחברי הכנסת המתנגדים לרפורמה, היא כתבה: "לאור מכתבכם והצהרת כוונתכם, להיעדר מהצבעות המליאה לנוכח פרסום צו הורדת מכסי הייבוא על תוצרת חקלאית, אני קוראת להרגעת הרוחות ולאי פגיעה בתקינות עבודת הקואליציה".

"עידוד וסיוע לחקלאות הישראלית הוא ערך חשוב עבור כולנו. ערך שלא יסולא בפז. בשבתי כיו"ר השדולה לביטחון תזונתי, אני מודעת להכרח הקיומי של מערך איתן לתוצרת וגידול מקומי ולחשיבות היכולת של מדינה לקיים עצמה מבלי להיות תלויה בגורמי חוץ כאלה ואחרים.

"במהלך השעות הקרובות, אזום פגישת הידברות בין חברי הכנסת לבין שר החקלאות, על מנת להגיע להבנות בין שני הצדדים ולהשיב את הסדר על כנו. עד אז אני קוראת לכל הצדדים, לחדול מהצבת אולטימטומים והתניות העלולות לפגוע בסדר היום התקין של בית המחוקקים.

"בפתחו של חודש שבט המביא עימו את ראש השנה לאילנות, מבורך בעיניי שנושא זה עולה על סדר היום. חשוב שנעסוק בעתיד החקלאות הישראלית ונגבש מתווה הוגן ומאוזן לטובת החקלאים ולטובת הצרכן הישראלי", כתבה סילמן.

המכתב נשלח לסגן השר יאיר גולן, סגן השר אלון שוסטר, ח"כ רם שפע, ח"כ אפרת רייטן, ח"כ יעל רון בן משה, ח"כ איבתיסאם מראענה, ח"כ גלעד קריב, ח"כ נעמה לזימי, ח"כ מופיד מרעי וח"כ אמילי מואטי.



0 תגובות