סמוטריץ': "כל חברי הממשלה סבורים שהיא סיימה את ימיה"

    אייל ראובן 1 Comment on סמוטריץ': "כל חברי הממשלה סבורים שהיא סיימה את ימיה"

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ ב"מהדורת הבוקר": "הממשלה כבר סיימה את ימיה. אלה פרפורי גסיסה, וחברי הממשלה מבינים את זה. יש סיכוי להקים ממשלה חדשה בכנסת הזו אני מעורב בזה, רק צריך שאנשים ישימו את העניינים האישיים בצד. אבל גם אם יהיו בחירות – ננצח"

    צילום: פלאש 90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני) והתייחס תחילה לגל הטרור: "אפשר וצריך לעשות הרבה יותר במלחמה בטרור. הלילה שוחררו גופות המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה. הלוויה הקטנה אמנם – הפכה מאוד מהר למופע של הסתה. המאבק בטרור צריך להיות הרבה יותר נחוש והחלטי".

    לדבריו "צריך להפסיק להתרפס בפני ירדן שזקוקה לנו יותר משאנחנו זקוקים לה. צריך להעביר להם דרישות ברורות ואם צריך לסגור להם את השיבר. הטרור איננו גזירת גורל. הגיע הזמן שמי שיצטרך לחיות מאחורי גדרות ולפחד יהיו אויבינו ולא אנחנו".

    סמוטריץ' הוסיף: "הגינויים הם מס שפתיים. האחים המוסלמית היא תנועה אסלאמית קיצונית שחותרת להשמדה של מדינת ישראל והקמת חליפות איסלאמית. רע"מ שותפה מלאה להסתה והעלילה של הסכנה על אקצא".

    לאחר מכן התייחס יו"ר הציונות הדתית למצב הפוליטי: "הממשלה כבר סיימה את ימיה. אלה פרפורי גסיסה. אני אומר מידיעה שכל חברי הממשלה גם מבינים שזה נגמר, כרגע הם עסוקים באיך בדיוק זה יגמר ומי יקבל את ראשות הממשלה בבחירות. זו ממשלה רעה ולא לגיטימית".

    הוא התייחס למגעים עם חברים מהקואליציה: "צריך שאנשים ישימו את העניינים האישיים בצד. אני אומר מידיעה שיש דיונים בנושא. כולם קוראים את המפה ומבינים שהאינטרס שלהם משתלב הפעם עם האינטרס של המדינה. גם אם יהיו בחירות ננצח".



    1 תגובות

    מיין תגובות