איתן כבל: "אי אפשר ללכת לעוד סיבוב על רק לא ביבי"

    אסתי פלד 1 Comment on איתן כבל: "אי אפשר ללכת לעוד סיבוב על רק לא ביבי"

    ח"כ לשעבר, איתן כבל במהדורה המרכזית: "האם בליכוד יהיו מוכנים לוותר על עוצמתם וכוחם שוב רק בגלל נתניהו? אני כבר לא בטוח. זה עוול היסטורי לימין ולליכוד אם הליכוד לא יחזור לשלטון בגלל שנתניהו ימשיך להיאחז בקרנות המזבח"

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר, איתן כבל והיועץ האסטרטגי ברק סרי שוחחו הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצב הפוליטי.

    סרי התייחס לתנודות בימין ואמר כי "הבייס הימני עזב את בנט לטובת סמוטריץ' ובן גביר וכמובן הליכוד".

    איתן כבל: "למפלגות השמאל יש היום בעיה גדולה. העבודה מקבלת בסקרים 6 מנדטים, זה אומר שהיא יכולה למצוא את עצמה נלחמת על אחוז החסימה, בוודאי מרצ. אני גדלתי שם, אין להם כמעט מה למכור. אי אפשר ללכת לעוד סיבוב על "רק לא ביבי".

    סרי: "אני חושב שמערכת הבחירות תיסוב על יהודים נגד ערבים. בימין יגיד תראו מה קרה בממשלה עם הערבים, המשילות נחלשה. דגלי פלסטין מונפים כמעט בכל מקום ולכן אנחנו צריכים להתגייס כדי לשמור על המדינה. אני לא חושב שבמוקד הבחירות יעמוד משפט נתניהו".

    כבל: "משפט נתניהו חיזק את העמדות של שני הצדדים כל אחד במקום שלו. זה לא רלוונטי. בסוף בית המשפט הוא זה שיקבע. הסיפור המרכזי הוא האם לנתניהו יהיו 61 מנדטים או לא ואז עומדות לפתחן של המפלגות הדתיות השאלה האם להמשיך עם נתניהו בכל מחיר ומצד שני הליכוד שיודעים שהיא יכולה להיות מפלגת השלטון בתוך עשר דקות – האם יהיו מוכנים לוותר על עוצמתם וכוחם רק בגלל נתניהו? אני כבר לא בטוח. זה עוול היסטורי לימין ולליכוד אם הליכוד לא יחזור לשלטון בגלל שנתניהו ימשיך להיאחז בקרנות המזבח".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא בכלל שמאלני ממר"צ