נאמן ביתו של הגר"ש כהן זצוק"ל: "מסר את נפשו בשביל להצביע"

    אייל ראובן No Comments on נאמן ביתו של הגר"ש כהן זצוק"ל: "מסר את נפשו בשביל להצביע"

    הרב דוד בן שמעון, נאמן ביתו של חכם שלום כהן זצ"ל סיפר ל'קול חי' על הנהגתו של הרב זצ"ל ביום הבחירות: "משך כל היום היה יושב ואומר תהילים ומידי פעם מתעניין מה קורה. היה מבקש להתקשר לאנשים ועונה לשיחות בעצמו. לאישה אחת שמיהרה לדרכה הוא שילם את המונית מכספו"

    צילום: Shlomi Cohen/Flash90
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום הבחירות: הרב דוד בן שמעון, נאמן ביתו של חכם שלום כהן זצ"ל, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי). "כולם ראו כמה חכם שלום היה בוכה וכואב על המצב על עם ישראל. כל פעם שהיינו מספרים לו על עוד גזירה, הוא היה מוריד את הראש ומתחיל לבכות 'מה רוצים מאיתנו, שלא נהיה יהודים?' ואנחנו רואים שהם אכן רוצים שלא תהיה פה יהדות. כל פעם היה חוזר ואומר שהוא לא מבין למה אנשים לא הקשיבו, 'התחננתי שילכו להצביע'. הוא היה אומר 'וכי אני עושה את זה בשבילי'? הוא היה מוסר נפש בשביל זה".

    "עבורו זה לקח כמעט עשר דקות לרדת את 7 המדרגות, אבל הוא מסר את הנפש בשביל זה. הוא היה אומר – 'אני לא אצא להצביע בשביל הקב"ה?'".

    "משך כל היום היה יושב ואומר תהילים ומידי פעם מתעניין מה קורה, אומר בוא נדבר עם זה, בוא נתקשר לאישה ההיא", סיפר נאמן ביתו. "הוא התקשר בעצמו לאישה מסוימת שהיה לה קשה ולא הייתה יוצאת מהבית כלל. היה מתפלל עליה יומם ולילה".

    "אני הייתי מקבל טלפונים מאנשים כל הזמן עם שאלות ותמיד הוא היה עונה לאנשים בעצמו ומשפיע על אנשים", הוסיף הרב בן שמעון.

    "הוא שאל אותי פעם אחת, 'מה אתה עשית היום'. אמרתי לו שאחרי שסיימנו להצביע נסעתי עם האוטו והלכתי למטה לקחת אנשים להצביע. הוא אמר לי 'הו, יפה מאוד'.

    עוד סיפר משמשו של הרב זצ"ל: "הייתה אישה אחת שמיהרה לאיזה מקום ולא הספיקה להצביע. הוא אמר לי שתיקח מונית, אמרתי לו אבל מי ישלם את זה, הוא אמר הכל בסדר, הוציא מכיסו מאתיים שקל ואמר תשלם לה".



    0 תגובות