"טרוריסט": עימות בין הח"כים לשעבר משני קצוות המפה

אסתי פלד 2 Comment on "טרוריסט": עימות בין הח"כים לשעבר משני קצוות המפה

חברי הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי ומוסי רז משני הקצוות הקיצוניים של המפה הפוליטית, התעמתו בריאיון למהדורה המרכזית.
בן ארי: "עמדת בשייח' ג'ראח לצידם של טרוריסטים". רז: "לא זכור לי שעמדתי שם לצדך"

צילום: Noam Revkin Fenton, Yonatan Sindel / Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימות במהדורה המרכזית בין איש הימין הקיצוני לאיש השמאל הקיצוני: חברי הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי מעוצמה לישראל ומוסי רז ממרצ, שוחחו הערב (שני) עם אבי מימרן, על כוונתו של השר בן גביר לעלות להר הבית.

מוסי רז: "זה חלק מהאג'נדה של הממשלה לפעול גם כנגד האופי היהודי של מדינת ישראל. הרי יש פסיקות הלכה שאוסרות את זה. גם נתניהו נלחץ. בניגוד ללפיד, אני לא יודע לומר אם זה יגרום לאינתיפאדה. אבל בעבר כשנדלקה אש בין אזרחים זה היה פעמים רבות בגלל עליה להר הבית. כך קרה במאי 2021 בעקבות מאות פצועים בהר הבית, באוקטובר 2000 בעקבות העלייה של שרון ואפילו בתרפ"ט, כמובן שזה לא מצדיק שום אלימות ופגיעה ואני גם לא אומר שמי שעלה אשם אבל זו הייתה התוצאה בעבר ועדיף שלא לעשות את זה. זו פגיעה באופי היהודי ובאופי הדמוקרטי של ישראל".

ד"ר מיכאל בן ארי: "הוא שכח את יולי 2017, אז בלי שום סיבה ערבים מאא"פ רצחו שם שוטרים וישראל רצתה לשים מגנומטרים והם התפרעו, בלי שהיה בן גביר ושום דבר אחר. זה נפל למוסי רז בעריכה. הערבים רוצים לשחוט אותנו מאז ומעולם, ובוודאי מראשית הציונות".

"אם יש משהו שיכול לרסן את עלילת אל אקצא זה הצדק ההיסטורי", הוסיף בן ארי. "מה זה אל אקצא? זה מקום שגנוב מאיתנו. השתלטו על המקום הזה והפכו אותו למקום הקדוש שלהם. להגיד שאנחנו עושים את המהומה? זה הרבה יותר ממעוות".

"אולי נפסיק את הפרובוקציה של להיות כאן בארץ? גם זה גורם להם לרצות לרצוח אותנו. תפסיקו לחפש תירוצים. הם רוצים להשמיד אותנו בכל מקרה וצריך לא להסס".

מוסי רז: "לכל אורך תולדות העולם עמים תמכו במלחמות. הכי קל להגיד כמו שאמר בן ארי שהם אשמים. הכי קל להאשים את השני במלחמה. זו בדיוק הטענה שלי שעם יצדיק תמיד כל מלחמה. יצאנו מסיני וקיבלנו שקט מול מצרים כבר 44 שנה ואפילו שיתוף פעולה, גם אם זה לא גן עדן".

בן ארי: "אתה עמדת בשייח' ג'ראח לצידם של טרוריסטים".

רז: "לא זכור לי שעמדתי שם לצדך".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בטח שלא זכור לו שהוא עמד לצד יהודי…

    1. לחמור אין ממילא זיכרון, תראה את התמונה שלו ותבין….