אבי בלום: "השר ארבל עבר את הגבול"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on אבי בלום: "השר ארבל עבר את הגבול"

    הפרשן אבי בלום בשיחה מרתקת עם מגישי מהדורת הבוקר: על הקרבות הפנימיים בדגל התורה ומשבר ההנהגה, ההתבטאות המפתיעה ביחס להצבעה לבוסו, הסיכויים לדיל ארצי בבחירות ומדוע הוא חושב שהשר משה ארבל עבר את הגבול

    9:04
    02.06.24
    יונתן שורק No Comments on ח"כ חנוך מילבצקי על עסקת ביידן: "טריק לעצירת המלחמה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן אבי בלום, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) על הבחירות לרשויות המקומיות, ועדת הבדיקה בנושא הרוגלות והתנהלות השר משה ארבל כלפי היועצת המשפטית לממשלה.

    על הבחירות בבני ברק: "בבני ברק שום דבר לא ענייני שקשור לצרכי העיר. כולם סוחרים באינטרסים של תושבי העיר בכל מקום. אני מאמין שבוסו איש רציני אבל ברור ששמו אותו שם כדי 'להכניס' לדגל ואגודה".

    לדבריו: "בשביל לקרב את דגל לש"ס צריך לפתור את הבעיה באלעד, שלא הולכת להיפתר. גם בתוך דגל התורה יש קרב מר. חלק מהרבנים חושבים שצריך לכבד את ההסכם. הח"כים שותקים כי אין להם תשובה ממי הם מקבלים החלטות. זה מעולם לא היה בדגל התורה. אם דגל פותרת את אלעד יש לה את בית שמש ואולי עיר נוספת".

    עוד אמר בלום: "בואו נגיד את האמת: אנחנו ציבור גזעני. אשכנזי לא יבחר במועמד ספרדי ללא הנחיה ברורה של גדולי ישראל".

    על בית שמש: "מסתמן שש"ס הולכת עם עליזה בלוך. בדגל טוענים שהם יביאו רוב גם בלי ש"ס. אם באלעד זה לא יפתר, אני לא רואה את זה נפתר. אבל אולי זה טוב כי התוצאות לא יהיו ידועות מראש ויהיו בחירות אמיתיות".

    ועל השר ארבל: "ארבל עבר את הקו בין דיבור בנחת בין ריקוד מה יפית. לא הייתה גורם עוין לנו כמו גלי מארה. היא תקעה את חוק דרעי, את הסבירות, הגיוס, ההפרדה במעיינות. למה לגונן עליה? אני לא אומר שצריך לתקוף אותה. אבל לא לגונן. הוא נותן לה יותר מידי מחמאות שלא מגיעות לה. עד כאן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא מקשקש כדרכו נגד דגל התורה.
      דגל התורה ישנה הנהגה ברורה, היו רבנים שחשבו משהו אחד ועלו למעונו של מרן הגר"ד לנדו וביטלו דעתם כלפי מנהיג הדור.
      זה לא הולך סתם אינטרסים, יש קהילות גדולות שמבקשים מענה לצרכי הדת. בבני ברק בשנות הרב רובינשטיין קיבלנו ורוצים שזה ימשך.