ח"כ גוטליב: "החקירה כנגד אלמוג כהן – הטלת אימה"

שטח משפטי 1 Comment on ח"כ גוטליב: "החקירה כנגד אלמוג כהן – הטלת אימה"

ח"כ טלי גוטליב בשטח משפטי עם עו"ד נתנאל לאופר: "במקום לזמן לחקירה את מי שקורא למלחמת אחים כמו אהוד ברק ואנשים נוספים, חוקרים את אלמוג על עבירה מלפני למעלה מ-11 שנים מזמנים כי הוא מעז להעלות לקדמת השיח אירוע קשה ומורכב שחל עליו איסור פרסום"

צילום: משה ביטון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), מתייחסת לפרשייה המסתורית שהציף לאחרונה ח"כ אלמוג כהן ולחקירתו במשטרה בפרשיה אחרת: "כהן מנסה להביא לקדמת השיח עניין רב חשיבות שקשור בצו איסור פרסום ומזמנים אותו לחקירה על תיק שנסגר והתיישן כדי להפחיד אותו", טענה גוטליב בשיחה עם עו"ד נתנאל לאופר ב'שטח משפטי'. "זימנו אותו כדי להטיל עליו אימה. לא יאיימו על אף אחד מאיתנו".

היא הוסיפה ותקפה: "במקום לזמן לחקירה את מי שקורא למלחמת אחים כמו אהוד ברק ואנשים נוספים, חוקרים את אלמוג על עבירה מלפני למעלה מ-11 שנים, כי הוא מעז להעלות לקדמת השיח אירוע קשה ומורכב שחל עליו איסור פרסום".

בנוסף, גוטליב מתחה ביקורת חריפה על היועצת המשפטית לממשלה: "היועמ"שית חותרת תחת הממשלה. לאשר הפגנות נגד המלחמה בזמן לחימה זו מדיניות שאני לא מקבלת. הימין לא יודע למנות בעלי תפקידים".

בנוסף היא התייחסה למדיניות ביחס למחבלי החמאס: "אני לא מוכנה להתייחס למחבלים הללו בכפפות של משי. אני מאמינה בכוח רב עוצמה מול אויב כזה ובשיטות לחימה 'מיושנות'. אל מול כל זה אני לא יכולה להוציא את המילה מצור מהפה? איך אפשר להגיע לחטופים ככה? הממשלה עושה כל מה שצריך ואפשר להשבת החטופים. ככל שיצעקו יותר פה לשחרורם – חמאס יתבצר בתודעת ניצחון".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    טלי ראשת ממשלה בקרוב