מטרה אווירית חשודה יורטה באזור הגליל העליון

    אתר קול חי No Comments on מטרה אווירית חשודה יורטה באזור הגליל העליון

    מטרה אווירית חשודה יורטה הערב במרחב הגליל העליון. התרעות צבע אדום נשמעו בכמה יישובים הסמוכים לצפת. מפיקוד העורף נמסר כי האירוה הסתיים. בחסדי שמיים לא דווח על נפגעים או נזק

    22:09
    02.06.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ אילוז מודה: "הייתה טעות לתת לגנץ וטו על הגיוס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חילופי האש בצפון: מטרה אווירית חשודה יורטה הערב (ראשון) במרחב הגליל העליון. התרעות צבע אדום נשמעו בכמה יישובים הסמוכים לצפת. מפיקוד העורף נמסר כי האירוה הסתיים. בחסדי שמיים לא דווח על נפגעים או נזק.

    ובזירה הדרומית: הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל שנפל ביממה האחרונה בקרבות מול מחבלי החמאס. רב סמל מתקדם במילואים דניס יקימוב הי"ד. בן 33, מבאר שבע, לוחם בפלוגה המסייעת של גדוד 17, חטיבת ביסל"ח, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה.

    דובר צה"ל הודיע הפשיטה המשמעותית שצה"ל ניהל בשבועיים האחרונים בשכונת זייתון בעיר עזה הסתיימה. במסגרת הפעילות הכוחות איתרו פירים, חשפו מנהרה, וחיסלו למעלה ממאה מחבלים. במקביל, אוגדה 162 תמשיך לנהל פשיטות דומות באזור צפון הרצועה. זאת כחלק מהמסגרת המבצעית שתלווה את התמרון במהלך השנה הקרובה.

    כלי תקשורת בסוריה מדווחים כי בתקיפת צה"ל אתמול בא-נאקורה שבדרום לבנון, חוסל נכדו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, עבאס אחמד חליל. על פי הדיווח – חליל היה פעיל בארגוני טרור המשויכים לאיראן ופועלת למען חיזבאללה. בהודעת צה"ל בנושא התקיפה נמסר אמש – כי המחבלים שחוסלו היו שותפים בפעולות טרור וירו רקטות לעבר ישראל.

    המשבר במשא ומתן לשחרור החטופים. גורם בכיר בזרוע הצבאית של חמאס אמר לרשת CNN כי תנאי העסקה כוללים הפסקת אש קבועה וללא התחייבות כזו מצד ישראל השיחות בין הצדדים לא יבשילו לעסקה בנוגע לחטופים. גורמים מדיניים מבהירים כי דרישות חמאס הזויות ולא סביר שתהיה עסקה ב-48 השעות הקרובות.



    0 תגובות