סטרוק בנימה פייסנית: "מינינו שופטים פה אחד"

שטח משפטי No Comments on סטרוק בנימה פייסנית: "מינינו שופטים פה אחד"

שרת ההתיישבות אורית סטרוק לעו"ד לאופר בשטח משפטי: "קיבלנו החלטות משותפות בהסכמות על מינוי שופטים באילת, בבתי המשפט המחוזיים בצפון ובחיפה. כל המינויים התקבלו פה אחד. בפעם השניה קיבלנו החלטות פה אחד גם לגבי שופטי שלום. ואז פנינו לקבל החלטה דומה בירושלים ושם לא הצלחנו להגיע להסכמות. אני חושבת שאפשר להגיע להחלטות בהסכמה"

בית משפט השלום ראשון לציון צילום: נתי שוחט / Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת ההתיישבות אורית סטרוק, חברת הוועדה לבחירת שופטים, שוחחה עם עו"ד נתנאל לאופר בתכנית שטח משפטי: "היה ברור שתפקידנו לנסות להגיע להסכמות למרות חילוקי הדעות בוועדה. ברוך ה' זה נושא פרי מאוד יפה. קיבלנו החלטות משותפות בהסכמות על מינוי שופטים באילת, בבתי המשפט המחוזיים בצפון ובחיפה. כל המינויים התקבלו פה אחד. בפעם השניה קבלנו החלטות פה אחד גם לגבי שופטי שלום. ואז פנינו לקבל החלטה דומה בירושלים ושם לא הצלחנו להגיע להסכמות. אני חושבת שאפשר להגיע להחלטות בהסכמה".

לצד זה, הבהירה: "אם שופט מאוד מוכשר, אבל מקל ראש בעבריינות הלאומנית זה דבר שצריך להימדד. על זה היה ויכוח. אבל כל מי שכן מונה זה נעשה בהסכמה".

על הטענות נגד השופט כבוב: "עדיין לא דרשנו הדחה של איש. אנחנו לא מנהלים בית דין שדה. אני האחרונה שאדון אדם לפי מה שהתקשורת אומרת. אבל אנחנו כן רוצים לברר כמה זמן יקח לגוף המוסמך לברר את הנתונים על המקרה, כדי שבמקרה הצורך אנחנו נוכל לדון בהדחה. חובתנו הציבורית גם להדיח שופטים במקרי קיצון. אשמח אם יתברר שהכל הכפשות".



0 תגובות