אוסדיטשר על דו"ח מירון: "הוועדה חטאה לתפקידה"

שטח משפטי No Comments on אוסדיטשר על דו"ח מירון: "הוועדה חטאה לתפקידה"

שטח משפטי | עו"ד משה אוסדיטשר לעו"ד לאופר על דו"ח מירון: "הגישו מסקנות פרווה. יכלו גם להמליץ לראש הממשלה להתפטר. אני חושב שהוועדה חטאה לתפקידה. המשפחות חיכו לצדק ולא קיבלו. אם הייתי צריך להגיש כתב הגנה הייתי משתמש בזה שהוועדה לא הגישה מסקנות חד משמעיות"

צילום: נתי שולמן
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד משה אוסדיטשר, שוחח היום (שני) עם עו"ד נתנאל לאופר בתכנית 'שטח משפטי', על דו"ח ועדת החקירה בנושא אסון מירון: "אין כאן 'מעשה בית דין'. אם מישהו ירצה להגיש תביעה נגד הגורמים האחראים, נטל הראיה ישאר עליו. אני חושב שהוועדה היא ממש ללא שיניים. מבחינה ציבורית מי שמופיע שם זה נורא. אני לא רואה את שר הבט"פ לשעבר ממונה מחר לשר הביטחון".

אוסדיטשר הוסיף ואמר כי "מסקנות הוועדה מאוד פרווה. לא נתנו שום שיניים לרשויות החוק מעבר למהנדס. יכלו גם להמליץ לראש הממשלה להתפטר. אני חושב שהוועדה חטאה לתפקידה. המשפחות חיכו לצדק ולא קיבלו. אם הייתי צריך להגיש כתב הגנה הייתי משתמש בזה שהוועדה לא הגישה מסקנות חד משמעויות".

הוא התייחס לנושא הוועדה שהעתידה לקום בנושא מתקפת הטרור בשמחת תורה: "זה יראה פרטאץ'. היא תהיה שווה בדיוק כמו ועדת מירון. רק נייר מעניין לקרוא".



0 תגובות