ח"כ ואטורי תומך בצירוף סער לקבינט: הוא איש ימין

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ואטורי תומך בצירוף סער לקבינט: הוא איש ימין

ח"כ ניסים ואטורי במהדורת הבוקר של 'קול חי': "נראה לי שסער יכול לעזור לקבינט במצב היום, עדיף לנו שיהיו שם כמה שיותר אנשי ימין, כשגנץ עושה הופעות אורח בארה"ב ומפריע למאמץ של ישראל להתקדם קדימה. זה פוגע במערכה. אמרתי לפני שבוע שגנץ סיים את תפקידו בממשלה"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ניסים ואטורי מביע תמיכה בצירוף גדעון סער לקבינט המלחמה, בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי): "נראה לי שסער יכול לעזור לקבינט במצב של היום, עדיף לנו שיהיו שם כמה שיותר אנשי ימין, כשגנץ עושה הופעות אורח בארה"ב ומפריע למאמץ של ישראל להתקדם קדימה. זה פוגע במערכה. אמרתי לפני שבוע שגנץ סיים את תפקידו בממשלה".

גנץ מונע כניסה לרפיח? ואטורי: "אני חושב שיש כאן הפרעות, האמריקנים מונעים מאיתנו וגנץ הולך אליהם בשלב הכי קריטי, שם מתלהבים ממנו כי זה מתאים להם בבחירות. הוא עושה פוליטיקה תוך כדי מלחמה".

עוד אמר חבר הכנסת: "ברור לנו שביידן בצרה בבחירות שם, אבל אסור לשכוח באיזה ארגון טרור אנחנו נלחמים כאן (חמאס). אמריקה צריכה להיות איתנו במאמץ הזה. נתניהו לא האויב. אם גנץ יהיה ראש הממשלה הוא כל הזמן יגיד כן לאמריקאים?"

הוא תקף את אגף המודיעין בצה"ל: "קיבלו התרעות והמשיכו הלאה, לא הודיעו לראש הממשלה. אם היו מודיעים לו נתניהו היה דואג לגיוס כל הכוחות. הם ידעו שזה עלול להכשיל אותו".



0 תגובות