הסל המשתלם: פער ענק במחירי אוזני המן בין המאפיות

המוקד הציבורי No Comments on הסל המשתלם: פער ענק במחירי אוזני המן בין המאפיות

הסל המשתלם: הוזלה של 25 שקלים משבוע שעבר ברשת יש חסד. ובגזרת אוזני המן במאפיות: פער עצום של 40 שקלים במחיר לקילו אוזני המן, בין הרשת הזולה ביותר לרשת היקרה. וכמה יעלה לכם קילו אוזני המן במילוי מיוחד? המחיר – לא לבעלי לב חלש

צילום: Revkin Fenton / Flash 90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לאייטם המלא>>>

הוזלות לקראת פורים: כמידי שבוע, במסגרת תכנית המוקד הציבורי, פרסם המגיש צבי טסלר את נתוני סל הקניות בהשוואה בין רשתות המזון הגדולות הפונות למגזר החרדי. הנתונים באדיבות פרייסז.

ביש חסד עלות הסל 457.90, ירידה של 25 שקלים משבוע שעבר. הרשת שומרת גם השבוע על המקום הראשון בהשוואת הסל המשתלם.

אותו הסל בדיוק יעלה לכם ברמי לוי 487.5 ש"ח. ירידה של 15 שקלים מהשבוע שעבר.

באושר עד פחות מתרגשים ורושמים ירידה של 80 אגורות בלבד משבוע שעבר. הרשת נותרת במקום השלישי עם סל שעולה 514.65 ש"ח.

והרשת שבה הסל יותר יקר משבוע שעבר היא שוק מהדרין, ששומרת באופן קבוע על מיקומה כרשת היקרה ביותר מבין הרשתות הנבדקות בסל המשתלם. עלות הסל שם השבוע היא 558.54 שקלים. עליה יותר משני שקלים משבוע שעבר.

הפער בין מחיר הסל ברשת הזולה והיקרה עומד השבוע על 22% שהם יותר ממאה שקלים לקניה בודדת.

אוזני המן: השבוע לקראת פורים העורכת המסורה שלנו יעל יצאה לבדוק את מחירי אוזני המן טריים, בקונדיטוריות ובמאפיות בעיר התורה והחסידות בני ברק, והתוצאות מרשימות למדי.

המקום הזול ביותר זה שובע שמחות שם קילו אוזני המן יעלה לכם 49 שקלים. אחריהם אנג'ל וקציר חיטים שם תפרדו מ-55 שקלים לקילו. בקודיטוריה כ"ץ תוסיפו עוד שני שקלים ותפרדו מ-57 שקלים לקילו. מן הארץ 60 שקלים, הצבי 62, ושפיצר 66.90 שקלים לקילו אוזני המן.

בשיבולת השרון המחיר כבר מגיע ל-70 שקל לק"ג, במאפיית החיטה 70 שקלים ובמקום האחרון נמצאת רשת מאפה נאמן שם עבור קילוגרם בודד של אוזני המן, תיאלצו להיפרד מ-89 שקלים – כמעט כפול מאשר שובע שמחות. בשנה שעברה אגב, זה עלה 79 שקלים באותה המאפייה.

בנוסף, בדקנו מה קורה בגזרת הבוטיק. בביסקוטי עבור קילו של אוזני המן ממולאים בשוקולד בלגי, פרג ואפילו במילוי בטעם קורנפלקס עם חלב תיאלצו לשלם יותר מ-155 שקלים לקילוגרם.

והמחירים ביחס לשנה שעברה: על פי בדיקת המועצה לצרכנות, המבוססת על דיווחי המחירים של הרשתות לפי אתר פרייסז, שיאנית ההתייקרויות היא רשת יש חסד, שבה נמכרו לפני שנה אוזני המן במילוי שוקולד ב-29 שקל לק"ג, והשנה המחיר עומד על 40 שקל לק"ג – עלייה של 38%. ברשת שוק מהדרין עלה המחיר ב-12% ל-54 שקל השנה.



0 תגובות