אירוע מיוחד לילדים המיוחדים: שוואקי במחווה לארגון 'להחיות'

אבי יעקב No Comments on אירוע מיוחד לילדים המיוחדים: שוואקי במחווה לארגון 'להחיות'

מסיבת פורים המרכזית ל-300 ילדים וילדות עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם, באולם 'עולמיא' השוכן בטיילת ארמון הנציב, אל נוף מרהיב של הכותל המערבי. באירוע שהופק ואורגן על ידי ארגון 'להחיות' התכנסו הילדים ומשפחתם לערב משמח שירה ותפילה לכבוד חג הפורים ולהצלחת עם ישראל. הזמר יעקב שוואקי ריגש ושימח את המשתתפים במופע מלא – יחד עם מתנדבי הארגון שהוסיפו אנרגיות חיוביות לאירוע, בליווי הקלידן אבי דרור

צילום: מענדי קורנט
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסוף בשבוע שעברהתקיים אירוע שמח ומרגש – מסיבת פורים המרכזית ל-300 ילדים וילדות עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם, באולם 'עולמיא' השוכן בטיילת ארמון הנציב, אל נוף מרהיב של הכותל המערבי.

באירוע שהופק ואורגן על ידי ארגון 'להחיות' התכנסו הילדים ומשפחתם לערב משמח שירה ותפילה לכבוד חג הפורים ולהצלחת עם ישראל. הזמר יעקב שוואקי ריגש ושימח את המשתתפים במופע מלא – יחד עם מתנדבי הארגון שהוסיפו אנרגיות חיוביות לאירוע, בליווי הקלידן אבי דרור.

אליו התווסף הזמר משה קליין והזמר מנדי לוי בשירי תפילה ושמחה יחד עם הקלידן חיים ברנשטיין והתזמורת.

באירוע נשא דברי חיזוק והתעוררות רבה של ירושלים הרב שלמה משה עמאר שליט"א, כמו כן כיבדו בנוכחותם ראש העיר ירושלים משה ליאון, סגן ראש העיר, יו"ר ש"ס – הרב צביקה כהןדוד גורבייס מנכ"ל קניון רמות, ואישי ציבור נוספים.

מנהל ארגון ״להחיות״ הרב מנדי לבל הודה לכל המתנדבים והתורמים היקרים שגרמו לילדים והמשפחות לצאת עם חיוך ענק וכוח להמשך השנה מתוך שמחה. באירוע חולקו 250 ערכות מפנקות לילדים המיוחדים יחד עם משלוח מנות לפורים.



0 תגובות