איחוד חרדי ראשון: שיחת העדכון של ש"ס לרה"ע צפת

מוטי הלפרין No Comments on איחוד חרדי ראשון: שיחת העדכון של ש"ס לרה"ע צפת

השר ביטון מ'ש"ס' עדכן את ראש העיר צפת, שוקי אוחנה, כי המועמד שרץ נגדו קיבל את תמיכת מפלגות 'אגודת ישראל ו'דגל התורה'. מדובר באיחוד החרדי הראשון בבחירות הנוכחיות שיוצא לפועל, כאשר סיעת חב"ד עלולה לסכל את זכייתו של המועמד החרדי

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האיחוד החרדי הראשון בבחירות המקומיות, יוצא לדרך: המפלגות החרדיות בעיר צפת החליטו להתאחד סביב מועמד אחד לראשות העיר, יוסי קקון שרץ מטעם מפלגת ש"ס. אגודת ישראל ודגל התורה חתמו עם ש"ס על הסכמי חלוקת תפקידים במידה וקקון ינצח, זאת בתמורה כמובן לתמיכתם בו. עם זאת, סיעת חב"ד בעיר החליטה בינתיים לתמוך בראש העיר הנוכחי, שוקי אוחנה, שרץ לקדנציה נוספת.

אמש אף עודכן אוחנה על האיחוד, כאשר השר חיים ביטון מ'ש"ס' חייג אליו טלפונית והבהיר כי המועמד קקון מטעמם יקבל את תמיכת מרבית התושבים החרדים בצפת. קקון, שהובא לצפת אחרי שכיהן כמנכ"ל מועצת רכסים, נחשב למקורבו של השר ביטון שפועל למען בחירתו. מלבד מרבית החרדים, קקון צפוי לקבל אף תמיכה מחלק גדול מהדתיים בעיר.

מדובר כאמור בפעם הראשונה בבחירות הנוכחיות, שכלל המפלגות החרדיות הגדולות מתאחדות סביב מועמד חרדי אחד שרץ לראשות העיר. אגודת ישראל ודגל התורה יריצו כמובן רשימות למועצה, במקביל לתמיכתם בקקון לראשות העיר. מקורביו של קקון טוענים כי גם סיעת חב"ד תעביר לבסוף את תמיכתם מאוחנה אליו, ומתנהל על כך משא ומתן.

עם זאת, במידה וחב"ד לא תעביר את תמיכתה אל קקון – זה יקשה עליו מאוד לנצח במירוץ, עד כדי פירוק הגוש החרדי שעלול להעביר את תמיכתו לאוחנה. בתוכנית 'עניין מקומי' בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן, סיפר השבוע השר מאיר פרוש כי הם תומכים בקקון. "אמרתי לגורם בכיר ומכובד בש"ס, כבר לפני שנה, שניתן להם את ראשות העיר צפת", לדברי פרוש.



0 תגובות