השר המיועד בן גביר: "הם נכשלו, אני לוקח אחריות"

    אסתי פלד 2 Comment on השר המיועד בן גביר: "הם נכשלו, אני לוקח אחריות"

    השר המיועד לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": ""שר לביטחון פנים זה לא אחד שצריך לגזור סרטים בתחנות משטרה. הוא צריך לקבוע את המדיניות ולקחת אחריות". וגם: מה קורה עם המו"מ מול הליכוד? האזינו לריאיון

    צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר היום הסוער בכנסת סביב 'חוק בן גביר' שוחח אבי רבינא ב"מהדורה המרכזית" עם מי שעומד בעין הסערה השר המיועד איתמר בן גביר, שהסביר מדוע כל כך חשוב לטעמו לשנות את חוק פקודת המשטרה.

    בן גביר: "גם בר לב וגם חברי האופוזיציה אמרו שהם מבינים ששר צריך לקבל סמכויות. וזה לא כתוב בפקודת המשטרה, שאגב נכתבה בימי המנדט הבריטי" פתח את דבריו. "אני רוצה להתוות את הדרך. לדוגמא: אם יש טרור ערבי, פרוטקשיין, או טרור חקלאי, אני רוצה להתייחס לזה יותר ברצינות, צריך לעשות שינויים".

    "שר לביטחון פנים זה לא אחד שצריך לגזור סרטים בתחנות משטרה. הוא צריך לקבוע את המדיניות ולקחת אחריות" הוסיף. "כל מיני מפכלי"ם שלא היו הכי מוצלחים בתפקידים בלשון המעטה, הם אלה שבאים להטיח ביקורת. הם אלה שהביאו את המשטרה למצבה כיום. הם היו צריכים להתבייש לצאת לרחוב" כך בן גביר.

    "עמר ברלב הופך את עצמו לחוכא ואיטלולא. הוא אמר שדקירות זה לא באחריות המשטרה. הממשלה האחרונה הייתה כישלון אחד גדול. שאני בא ורוצה לקחת אחריות על המצב הם צועקים".

    על המו"מ מול הליכוד אמר" :יש שיחות עם הליכוד, אבל עם כמה שההסכם תפקידים חשוב, לא ניכנס לקואליציה בלי הסכמים על אידאולוגיה. אני מאוכזב מהגישה של הליכוד" אמר, והסביר: "הם הסכימו איתי למשל על שינוי נהלי הפתיחה באש, ועכשיו אני שומע דברים לא ברורים. רוצים לכתוב הסכמים רזים וכלליים מידיי".

    האזינו לריאיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      צודק בכל מילה איתמר. אנחנו איתך לאורך כל הדרך. בהצלחה וסיעתא דשמיא.

    2. 1

      אין עליך בן גביר. עלה והצלח.