המחבלים הגיעו לאלעד ע"י אחד הנרצחים, המצוד אחריהם נמשך

    בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on המחבלים הגיעו לאלעד ע"י אחד הנרצחים, המצוד אחריהם נמשך

    הותר לפרסום כי שני המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד, הגיעו למקום על ידי אחד הנרצחים שהסיע אותם למקום. הם רצחו אותו עם גרזן, והמשיכו במסע הרצח | החיפושים אחרי המחבלים הנתעבים נמשך | בתוך כך, הוחלט על הארכת הסגר ביו"ש עד יום שני

    צילום: Yossi Aloni/Flash90
    17:31
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on לאחר 'סערת מטולה'; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום, שני המחבלים אסעד ריפאעי וסובחי אבו שקיר שביצעו את הפיגוע בעיר אלעד, הם שוהים בלתי-חוקיים שלא החזיקו בהיתר כניסה, והוסעו לעיר החרדית על ידי נהג ההסעות אורן בן יפתח הי"ד, שנרצח על ידם בגרזן. לאחר מכן הם רצחו את יונתן חבקוק ובועז גול הי"ד. על שאר פרטי החקירה מוטל עדיין צו איסור פרסום.

    שני המחבלים לא החזיקו בהיתר כניסה לישראל ונחשבו שוהים בלתי-חוקיים. לשניים גם לא היה רקע ביטחוני קודם או שיוך לארגון טרור כלשהו, ובמקביל גם לא הוטלה עליהם מניעה לקבלת היתר כניסה לישראל.

    בתוך כך, המשטרה בשיתוף פעולה עם גופי ביטחון נוספים, ממשיכים בסריקות מבצעיות אחר המחבלים, בשילוב יחידות מיוחדות ומסווגות של משטרת ישראל וצה"ל, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים מתקדמים, לרבות כלי טייס שונים.

    המשטרה מעדכנת כי מסוקי המשטרה ורחפנים מבצעיים נוספים, סורקים ומשדרים בזמן אמת מהשטח אל החפ"ק המבצעי המשולב של מחוז מרכז, באופן הממקד ומכוון את היחידות על הקרקע אל דמויות חשודות בהתאם. לפיכך הציבור מתבקש להימנע מתנועה רגלית ומפגשים בטבע באותם האזורים, שאף נסגרו לתנועת כלי רכב.

    עקב הפיגוע בתום הערכת מצב ביטחונית הוחלט הערב להאריך את הסגר הכללי שהוטל על אזור יהודה ושומרון וכן על המעברים ברצועת עזה עד ליום שני הקרוב, כשבמהלך הסגר יתאפשר מעבר רק במקרים הומניטריים, רפואיים וחריגים בלבד ובכפוף לאישור מתאם פעולות הממשלה בשטחים. ביום ראשון תתקיים הערכת מצב נוספת בנושא.

     

     



    0 תגובות