אלמנתו ובנו של בועז גול הי"ד: "היה רץ לשיעורי תורה; החלל עצום"

    אייל ראובן No Comments on אלמנתו ובנו של בועז גול הי"ד: "היה רץ לשיעורי תורה; החלל עצום"

    בנו של הנרצח הי"ד סיפר ל'קול חי': "אבא היה הגב החזק במשפחה. היה רץ לשיעורי תורה ואוהב תורה. החלל שנשאר עצום". אלמנתו: "שהקב"ה יתן לי את הכוחות לגדל את חמשת היהלומים שבועז השאיר לי"

    צילום: Yossi Aloni/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלית ואור חיים גול, אלמנתו ובנו של הקדוש בועז גול הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד ביום חמישי, שוחחו עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון) וסיפרו על תחושותיהם הקשות.

    אור חיים גול, בנו של הנרצח הי"ד סיפר: "אבא הלך לשיעור תורה, שמע צעקות, רץ לשם ונהרג מהגרזן של המחבל. אבא היה הגב החזק במשפחה. היה רץ לשיעורי תורה ואוהב תורה. החלל שנשאר עצום".

    גלית גול, אלמנתו סיפרה: "לא נתפס שבחמש דקות יש כאן 16 יתומים. בעלי שהלך לשיעור תורה, הגן בגופו כדי שלא יהיה טבח גרוע מזה. ילדים התחבאו בתוך המגלשות כדי שהרוצחים לא יגיעו אליהם. אין משהו שיכול להרים אותנו מהכאב. לא נשמע הגיוני שאדם הולך לפארק ונרצח".

    עוד אמרה: "השב"חים מסתובבים חופשי ברחובות, נועצים מבטים של טרף באנשים. הם נכנסו דרך קבוצה שמסיעה שב"חים שעוקפת את מחסומי הצבא והמשטרה תמורת כסף. מי שמפעיל את שירות הסעות השב"חים, יש לו יד ברצח הזה. אלה יהודים משלנו. איך הם ישנים בלילות?"

    עוד סיפרה: "כמה דקות לפני הפיגוע דיברנו והוא יצא לשיעור, כולו היה תורה. כששמעתי סירנות, התקשרתי אליו ואין מענה. לבי כאב. אמרתי לילדים שקרה לו משהו כי אין דבר כזה שהוא לא עונה לי. הבנות אמרו לי: תחשבי חיובי, התחילו לקבל קבלות, אמירת תהלים וכל העולם התקשר אליי, ואמרתי שבועז לא עונה ובועז לא ענה. שהקב"ה יתן לי את הכוחות לגדל את חמשת היהלומים שבועז השאיר לי".



    0 תגובות